2018年3月23日 星期五

診所驗孕


最值得一提嘅係診金,去診所驗孕同平時睇醫生嘅價錢係唔同,我係夜晚十點幾十一點走去新X醫療中心驗,盛惠$440,唔知係咪夜診先係呢個價錢,所以建議去診所驗之前要問清楚診金幾錢,一去診所就直接問姑娘呢度有無得驗孕,無須怕醜,但係確實有少少尷尬唔知尷尬啲乜。

姑娘講完診金登記完就比個樽仔我去廁所,去完之後比返個樽仔姑娘,我見姑娘唔係用驗孕棒驗,好似係用驗孕試紙驗,姑娘驗完係唔會話你知結果,坐低等嗌名見醫醫生親口證實我有左,估唔到我老公嘅反應係第一時間同我握手恭喜我,醫生就話係我恭喜你地就真,諗起都覺得好笑!😂

$440 其實就係為左兩封醫生信,一封係比公司嘅懷孕證明,另一封係比MCHC(母嬰健康院),醫生會根據最後一次來月經第一日計算預產期,兩封信都可以選擇寫或者唔寫預產期,我就兩封信都無寫預產期,只係寫最後一次來月經第一日嘅日期。

下一步應該做啲乜?照計我只係有左個幾月,真係唔知係咪需要即刻去睇婦科,不過上網睇啲人話去睇婦科照超聲波我個人覺得暫時無乜需要,所以下一步最應該就係去母嬰健康院約期。

沒有留言:

張貼留言